ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, July 23, 2013

TodAy is my birThdAy..may Allah bless mE always..aaMiin

Assalamualaikum..:)
23 July...Today is my birthday..yeayy...hope hidupku lebih diberkati oleh Allah dan sentiasa mensyukuri setiap kenikmatan yang diberikan olehNya..aamiin ya rabbal alamin

kalo ikutkan macam2 aku nak ni...tapiii...x perla malas nak tulis..sebab x mo keciwa...ngeh3..

sebenarnya tujuan kak shanaz dtg kl last weekend adalah sebab nak celebrate birthday aku in advance..weee..sweet kan dia..sayang akak ketat2..mmuuahhh!!akak just beli seslice kek jer..byk2 watper kan..membazir..kek beli kat bread talk the garden..sedapppp..:)

 


 so arini aku dengan semangat memakai baju baru dr ammaress wardrobe...butttttttttt...time nak pakai tudung aku capai la spec mata kesayangan..sekali tgk2..cermin belah kanan dah terbelah..retak dua...huhuhu...aperkah petandanya ituuuuuu?????stress terus..ilang mood ...col mak dia siap gelak jer..siap ckp petanda baik bagai...adoiiiiiiiii...

kugagahi memandu dengan keadaan spek camtu..kugagahi menapak ke opis dr tempat parking dengan keadaan begitu..kugagahi menapak semula ke ampang park dengan spek terbelah sebelah...hahaha..dah nak wat camner..kalo x pakai..udah meraba plak kang..oh spoil tul..

so kul 10am lbh aku kuar pegi ampang park..nak repair cermin..ingat lehla ganti sebelah jer..rupanya kenot..kena ganti sepasang...huwaaaaaa...so duit cam air ujan la kan...x pasal2 barang yg x der dlm wishlist kena bayar..stress mak tau..huhu

 



so cina tu kasi dua suggestion nak yg kanta tebal or nipis ..kalo nipis dlm rm180..nipis rm280..erm..dah alang2 aku amik jer yg nipis..sebab nak pakai lama..bukan bergaya..
but ms nak bayar aku mintak kurang..so cina tu kasi rm250...huhu...anggap jerla hadiah yg x dipinta dr diminta utk mendapatkannya..hahaha..think positive k..:)




sampai opis receptionist col..ckp ader parcel..yeayyyyy...from my sis izan.. http://mummychacha.blogspot.com...thanks izan..loikeee it!! ms nk buka byk betul lapisan...igt dpt milo kotak...kikiki..



leh pakai raya niiiiiiiii...sayang izan...muah2...:)

 



ok la...ptg ni mak sampai..leh berbuka sama2..jumper diyan dulu kt ampang park..pastu br amik mak..aper2 nanti aku update k uols...assalamualaikum..:)

No comments: