ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, July 10, 2013

Salam 1 Ramadan

Assalamualaikum semua..:)

Amacam semua..sure tgh ceria lagi kan..of cozla ceria..awal lagi ni..x per kiter tgk around kul 3 4pm kang..sure time tu dah longlai..tapi semangat nak p bazar plak kan...ngeh3..

umah aku siap bersahur ngan lauk patin masak tempoyak lagi..mak bwk dr jengka..yeyeayyy..aku suh mak dtg puasa ngan aku kat kl awl puasa ni...baru syiokkkkkk...makan ramai2..ana pun join sahur kat umah aku..mabeles uolsss makan reramai nih...

pagi ni aku drive p opis sebab nak p utm setelkan sesomething..hopefully setel la kan..tapi kena col gak wat follow up..x leh gak nak harap setel terus...dah alang2 p opis ibs..so terus amik kad siswa..yesss...leh diskaun kt kfc and maner2 kedai buku...smp 2016 tu leh guna..lama tu...alhamdulillah..rezeki..:)

semoga ramadan kalini memberi seribu rahmat kepada kiter semua..ayat2 yang keluar dari mulut harus baik2 sajer yer..nak kumpul pahala kan..pesanan utk diri seniri..kikiki...









saya yang nak dapat pahala :)


No comments: