ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, July 26, 2013

cake from my boss

Assalamualaikum uols..
Arini dah 17 ramadan..so x smp 2 mhu lagi kiter semua beraya..ermm..sedih la plak..coz rs kejap jer berpuasa...alhamdulillah..setakat ni pas subuh aku sempat lagila mengaji..

my birthday selasa..so rabu tu bos aku ada tya aku puasa ker x..sebab dia nak p makan2 ngan geng vendor..aku ckp aku puasa..but kalo aku x pose pun idokla aku bangang sgt nak join diorg kan..kang x pasal2 kena tangkap masuk jail..maner nak letak muka nih..jgn wat pasal yer anis..haha
tapi kalo aku x puasa dia nak tapaukan la nasi or something...kikiki..so sweet my boss..tapi aku x koserla nak say yes time tu..kalo dia tapau nasi..smp umah belum tentu aku lalu nak makan..i nak yg panas2 k..pastu dia tya..u want a cake..ok i buy for u cake..aku just ckp..ermm ikut u la..

so dlm kul 2 selepas aku kuar dr tempat aku buat taik mata..skali tu jer k aku wat taik mata..coz ngantuk plus sejuk yg amat..atas meja aku dh ader kotak berbalut plastik..pastu lai ckp for u shannen kasi..aku yg dah memang dasar gelojoh terus buka..waaa..mu favorite cake..carrot cake..nyum3...thanks shannen..u are so sweet for me..so jgnla sweet sgt lagi k..nanti aku syg nak blah plak..sebab itu bukan tujuan aku kt cni lama2..lalalalaaa...;p

malam tu aku berbuka umah makcik aku kt usj..smp umah dh dekat kul 12..tapi sempat gakla makan carrot cake ni..mak makan jugak..sedap katanyer..tunggula anakandamu ni rajin wat seniri ek..#memangkenaberangandulula ..hahahahha...resepi duk mintak kat izan dah berjuta kali rasanya..pastu ilang..haha..pasi nak mintak lagila..maner tau nak wat raya ni utk future hubby...macam ader jer gaya ckp kan..hahahaha..sajer mempoyokan diri..kot2la..betul2 ader..tak ker bahagia kau...lalalalalaa....:)


 
 

2 comments: