ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, July 22, 2013

Berbuka PuAsa wiTh aKaK di teppanyaKi

Assalamualaikum uols...

Sabtu aritu adalah pertama kali dlm bulan ramdan tahun ni aku berbuka kat luar..kira tahun ni rekod la aku jarang beriftar diluar..kalo x..ermm...memang ader jer tmpt nak diterjah..maybe diz year lagi selesa kat umah kot..coz dah ala2 lengkap kan..kikiki..thanks kak zana for the gift...:)..

aku abis kelas dlm kul 3.30pm..balik umah jap antar notebook ..pas solat asar br pegi kl sentral amik kak shanaz..akak naik ets dr ipoh..kira dlm 2 jam setengah gakla ke kl..so kitorg decide berbuka kat midvaley jer..kalo nak patah balik umah aku takut x sempat..

 
 
so parking kt the garden..kitorg berbuka kat food court midvaley..nampak sgt aku dh lama x dtg midvaley..foodcourt dh lain okeh..x selapang dulu..tp jumlah kedai still sama cam dulu..cuma susunan agak teratur skit..jimat ruang..kitorg makan kat teppanyaki...wat order dulu..pastu sempat jalan2 sekitar floor tu jer..nak jalan2 round semua floor x larat..





aku ngan akak amik slice beef set teppan-yaki..air kitorg beli kt kedai lain..watermelon juice yg agak tawar..dan lagi best biler akak banjer..yeayyy...memang sedap jer raser tekak makan set tu...maybe sebab dah lama x makan and then nasi dia pun sedap..beras mahal kot..hahaha..time bulan ramadan ni..teppanyaki kasi nasi goreng free untuk berbuka..raser pun ok..alhamdulillah..rezeki..

 
 

pegi surau kejap and then terus balik umah..nak jenjalan akak dh malas..maybe penat kot..so smp umah sempat la lagi layan mohabbatein..arfah yg memang ader kt umah ckp dr kul 6 x abis..rupa2nya dlm 4 jam br citer tu abis..haha..layannnnnnn


with my lovely sis..:)

so semalam dlm kul 12 lbh aku ngan kak shanaz pegi kl snetral jap beli tiket dia nak balik malam tu..so dapatla tiket kul 9..after that kitorg ronda kl jap..pastu singgah nsk wangsa maju beli brg dapur skit..smlm mood memsak dtg..so aku masak gulai tempoyak ikan..siap bercocktail bagai kitorg smlm..

dlm kul 8 lbh akak balik naik lrt depan umah ker kl sentral..miss u akak..nanti pas raya kiter jmp lagi ek...huhuhu


No comments: