ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, July 29, 2013

BerBuKa di resTOran pUtEri

 Assalamualaikum uols..:)
erm..biler isnin jer lemau kan..cer jumaat..konpem segar bugar nunggu waktu balik..ms aku pegi kejer td agnes ngan nur masih kt umah ngan mak..sory yer geng..aku kena kejer arini..so x leh join korg shopping..huhu

last saturday, aku banjer mak buka puasa kat restoran puteri..dah alang2 gaji kan..leh la makan mahal skit..skit jer pun..idokla beratus..kena save budget jugak utk raya..especially nak service keter..yerla..nak raya naik dia gak nanti..aku x der driver nak tumpangkan wat setakat ni..haha..;p

sabtu tu pas kelas aku balik umah dulu mandi solat asar bagai..dlm kul 5.30pm br kuar umah..singgah umah ibu jap antar rumpai laut..pastu terus ke ttdi..sajer kuar awl nak elak jem..sekali x jem pun time tu..so kitorg smp awal..6.15pm dh tercongok kt c2..aku cr meja siap2..nasib tempat duduk wpun kat luar td sebelah ngan tmpt makan jer..dah tertulis cik anis 2 pax..belum puan k..haha

first time aku dressing camni..haha..feeling gegurl..ni pun sebab abg ru yg beli
dr duk tgu jer kat meja makan..aku masuk keter balik pusing2 dlm ttdi..ingat nk p rasta..kot2 ader jualan hari raya ker...ermm pastu malasla plak..kul 6.35pm aku dtg restoran puteri balik..ms tu org dah start ramai...aku jenguk2 kt tmpt makan..ader siput sedut..yesss..mmg kusuka..
byk gak makanan..kira okla rm55/pax..cuma tang tangki perut tu x baper nak besar..so makan pun macam x abis 55 hengget..huhu


nasib surau pun dekat..mak p solat maghrib dulu..pas mak setel aku plak..yerla kena gilir2..baru x yah nak berangkut handbag bagai ke surau..

kul 9 aku ngan mak dh gerak balik..dia buka smp kul 10pm..tapi dh kenyang sesangat..baik balik jer..

 
siput sedut

rendang daging..ayam..asam pedas tenggiri

gulai telur itik

kerabu2

abc and cendol

first round

laksa johor

kuih muih..buah
actually ader byk lg menu..tp aku x snap..yerla..perut diutamakan..kekenyangan kepuasan hati..hahaha

so korang2 yg tercari2 tempat iftar..aku suggest ke sini..in shaa Alah x menghampakan..:)


No comments: