ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, July 16, 2013

Juadah BerbuKa

 Assalamualaikum uols...

pejam celik pejam celik..dah 7 ari kiter berpuasa di bulan yang penuh keberkatan ni kan..alhamdulillah..segala puji bagiNya...

so amacam juadah berbuka korang..walaupun bukan kerana nafsu tapi kalo dah serumah tu turun bazar even sorg satu lauk..sorang sejenis kuih..kalo digabungkan idok ker penuh meja..kikiki..
ni la yg terjadi kt umah aku..

kwsn umah memang very the strategic place..turun tangga jer dah terpampang bazar ramadan depan mata..dr balkoni umah pun dah nampak orang ramai yg berpusu-pusu beli juadah...sungguh meriah..
ermm...kitorg selalu masak nasi jer..lauk semua beli..senang..


pemandangan dr balkoni umah
juadah segala macam..smp ader yg ckp aku amik meja dr bazar bwk balik...kakakaka
this is my first juadah made by myself..nampak kan kemalasan disitu..kek batik jer baru wat..hahaha..janji ader gak la masakan aku untuk dijamu kepada adik2 di rumah..ngeh3..:)





8 comments:

mamaeila abdullah said...

mak ai..byknyer juadah atas meja..bapo org mkn tu aniss...akn ko sorg jer... tp blh thn kek batik ko tut....

anisss said...

Ko baca abis x citer aku mek wey..ker just tgk gbr jer..kan aku ckp semua satu umah pegi bazar..dats y la banyak..sabor jer ler..;p

Bkn takat boleh tahan yer..tp sedap..kakakaaa

anisss said...

Ko baca abis x citer aku mek wey..ker just tgk gbr jer..kan aku ckp semua satu umah pegi bazar..dats y la banyak..sabor jer ler..;p

Bkn takat boleh tahan yer..tp sedap..kakakaaa

Mama The Explorer said...

banyaknyaaaaaa.... jajan kamu anissss..............

anisss said...

I x makan megi macam kamu diyan..;p..haha

eila said...

hahaha......baca....cuma skit2..kwang...kwang....

anisss said...

cehhhh..br nak byk soalan ek..;p

eila said...

yerlahhhhh