ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, November 5, 2010

shaliza wedding

nak tulis aper ek...adehhh...ni la akibat kalo dah lama x update database pasal aku ni...udah nak mengarang pun x baper nak pandai dah...nak wat camner..i'm so bz...bz ngan system yg dah raser cam nak terajang2 jer monitor depan mata...bz ngan xtvt yg memang ilang stress tp biler blik dr xtvt lagi stress...huhuhu....tapi x per..anis kan kuat...anis kan kental..anis kan konon2 cam semua leh buat...konon2 la..padahal raser nak sepak terajang jer kalo system x run...huhuhu...ni la dunia programming...seksossssssss.....sgt2 seksossssss....tp nak wat camner...i love my job...love sgt2...wpun susah tp kalo ader org guna bangga woooo....tp x derla nak tunjuk depan org kan...muahahhahaha.....

okey dokey.... now is the time for me to story mory about shaliza wed's...korang kenal x saper shaliza ni arr???kalo yg seopis ngan aku sure la cam kenal...tp x semua...tp kalo aku memang semua aku kenal n org pun sure akan kenal aku...cam belagak la plak kan...kih kih kih kih...tapi bukan aper...sebab x der dah pompuan yg ari2 kena buli dlm department aku tu kalo bukan aku...huhuhu...ha bab ni gua tak suker okeh...hilang semua kesopanan dan kesusilaan i tau...keluar keganasan jer...i bukan x nak jadi wanita sejati tp keadaan memaksa i hidup dlm keganasan tau u ol...ceh ayat!cam poyosssss jer...anis yg makin sengal...hahahhaha....

ms 23/10 ari 2 aku dapat jemputan from one of the our lawyers utk dia punyer wedding...aku memang semangat la nak pegi...lagi2 wat kat dewan felda...lagi2 dia anak somebody...lagi2 la aku nak tgk camner majlis diorg kan...lagipun x semua yg kena jemput...yg terpilih jer...hehhehe..ala2 bangga la plak..ader aku kesah!!!...tp lantak aku la kan...aku punyer raser..biarla aku nak citer...;p...

malam 2 lehla aku tgk datuk rais yatim..zahid hamidi..ramli ngah talib..almaklumlah...si shaliza ni kan anak datuk khalid yunus...of coz la sek2 menteri jerla dtg nepung tawar...kalo time aku nanti...jgn harap la..tok empat pun lum tentu aku suh nepung tawar...muahahhahaa...


aku pegi with limah n k shanaz...dahla ari 2 aku kena kejer...rushing giler...tapi best la leh tgk org2 besar ni kawin...grand giler siottt...shaliza ni baik...teramat-amatla low profile...bukan memuji yer tp memang kenyataan...aper2 pun...semoga pengantin berkekalan hingga ke akhir hayat....amin...:)

No comments: