ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, November 25, 2010

Cerita yg Dah Basi..

citer ni dah basi...tapi dek kerana aku cam ketagih nak nulis blog n bos aku yg baru ni dah cam sporting so mulala aku berani nak berblogger time kejer...hehehe

ni citer maser besday party mil, isaac n michelle...party ni kitorg wat kat ampang park..yg pegi pun yg terpilih jer..

malam tu masing2 berkarok..makanan yg byk giler..kira enjoy la...aku pegi ngan aini..dia amik aku kt opis...aku, aini n kak shanaz seketer...maser mula2 smp perut aku dah start lapar...biasala..anis kan...x sah kalo x lapar...hahahaha...pas2 kitorg cari kedai mknann yg biasa2 jer...masuk satu cafe kat c2...aper ntah nama dia..aku order laksa..kongsi ngan kak shanaz...aini biasala mkn sensorg...hehehe...maner leh kongsi2 ni...kang x cukup plak...hahahhaha...

dah kenyang...tgu man kejap..terus ke tmpt karok...byk tul mknan malam tu...smp x terabis...berkarok smp muntah okeh...tapi yg malu2 tu tetap ader...yg x malu2 cam aku ni memang ramai...muahahhahaha...

mula2 smbut besday michelle yg actually dah belated..tapi geng2 HR still nak wat...michelle ni is our admin manager...pas2 sambut besday isaac n mil plak...kira acara tiup2 lilin la gak...masing2 nyanyi lagu epy besday...

pas2 saper2 nak karok...maka berkarok la diorg...yg nak makan...makan la smp kenyang...dlm kul 11.30pm geng2 aku dah beransur balik...lagipun esok tu aku kena kejer...weekend x bererti...huhuhu...tapiiiiiiiiii...masyukkkkkk tau...suker3...tapiiii....adehhh...biler dah ader duit..mulala nak shopping...tabiat gegurl kan...oh hoooooo....:)

k la ..layan jerla gbr yer..







No comments: