ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Saturday, November 6, 2010

Ronggeng Katak ke Pangkor - Day 1(v1)

29 October 2010

6.30am - bertolak dr pangsa indah...limah dtg pick up aku ngan zipah...coz mlm 2 zipah dah tdo umah aku..

meneruskan perjalanan...tp terikut salah jalan la plak..adehhh...kesesatan pertama berlaku...tp x per..limah sgt cool...so aku x raser bersalah langsung la yer...wpun sebab guna arahan aku la leh jd sesat...hehehhe..kitorg breakfast kat rnr tapah...pas2 isi minyak kat c2 jgk...

perjalanan sgt okey...lagi2 pemandu yg memandu tersangatla berhemah...120 or 140 km/j..nasib gua tarak takut...gua tarak heran...pisss no war..sepanjang perjalanan limah sgt bz dengan henfonnyer..n zipah sgt bz melayan perasaan...aku???aku bz layan lagu la..smbil2 test power suara aku dlm keter...hohoho...

smp kat tol yg satu menghala ipoh..n satu lagi menghala changkat jering...skali lagi aku kasi arahan salah...kesesatan kedua berlaku...maka dengan itu terpaksalah kitorg melalui jalan lama...lalu la segala changkat bagai...wat to do?layankan jerla...tp limah memang bagus la time 2...angin dia terbaek!!!kalo tak mau aku kena maki dek dia...selamatttt...........hehehehe



kesian kak aisyah...terpaksa tunggu kotorg kat jeti lumut sensorg...yerla dia dr ganu naik bus terus ke lumut...bagus2...kawan2 aku memang semua baik la...sebab tu leh jadi kwn aku...hua hua hua hua...:))...smp lumut dlm kul 12...park kat jeti lumut...sehari 10 hengget...ok la 2..janji selamat..

dah jumper kak aisyah,sebelum naik feri kitorg jenjalan dulu pusing kedai dekat2 ngan jeti tu...sempatla aku sauk topi satu...bukan aku jer tau..tp semua pun beli...almaklumlah...panas kan...hitam nanti kulit we ol...hohoho...pasan!




k la sambung la plak nanti...malas nak taip...

1 comment:

izan_cute said...

sedapnya lai chikang...nak jugak...topi sama la,hehe.kelass tau.akak,dinner bila?mau pos brg itu..nak ke tak?