ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, November 11, 2010

Ronggeng Katak ke Pangkor - Day 3

sambung lagi....:)

pagi ahad tu yakni last day kat pangkor semua pakat bgn awal...almaklumlah dah excited nk balik...lagipun utk pengetahuan semua..pangkor ni idoklah syiokk sgt...tp nak ilangkan boring tu boleyla...tioman tetap terbaek wat maser ni...wink2..

pagi tu masing2 dah sibuk berkemas...pas2 pegi breakfast...masing2 x mandi...weeeeeeee....sory kengkawan...i terciter....hehe...mkan jerla aper yg terhidang...after that...jalan2 kwsan sekitar...
pas2 balik blik mandi, bersiap...



dlm kul 11 cam2 kitorg meninggalkan coral bay menuju ke jetty...terpaksa berbaris panjang utk naik feri ke lumut...dlm kul 1.15pm kitorg bertolak dr jeti pangkor...smp lumut stgh jam kemudian...dah smp semua pakat lapar...makan tghari kt kedai mkn dekat ngan jeti...sedap dan murah...i loikeee it...pas2 selipar aku dah cam nak tercabut tapak..terpaksa la mencari selipar baru....aku beli kat kedai tepi2 tu jer...reger 28..pas kowtim aku dapat reger 20 hengget...ok ar 2..so sauk terus n terus pakai...:)


pas antar kak aisyah kat surau coz dia blik ngan bus ke kuala terengganu, lagipun bus dia kul 7.10pm...so baik duk kat surau dulu...aku, limah n zipah menuju ke bandar universiti yakni ke umah pak ngah aku...lagipun aku nak mandi...kepala dah skit...duk umah pakngah aku x lama sgt...dlm kul 7 dah bertolak balik....



kitorg singgah kat rnr tapah utk mkn mlm..smp umah dlm kul 11.30pm....sekiannnnn.....




pasni nak jalan maner ek??????thinking2...:)

No comments: