ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, November 25, 2010

makan meggie di malam jumaat...

aperkah kaitan tajuk di atas ngan aper yg aku nak tulis????haiiiii...perlu ker aku kasitau???perlu ker aku jawab???............tettttttttttttttttt....

abaikan kata2 di atas...coz di sebabkan soalan2 seperti di atas bisa menyentapkan seorg sahabat kepada sahabat yg lain....hehehhee...yg ampunnnnnnnn...kepada yg berkaitan...:)

skrg aku tgh ngadap lappy...penting ker nak kasitau ek???
adehhhh...naper ngan aku ni....byk tul soalan2 yg aku nak ulang2 soalan2 tu balik...y y y...but i'm not PPY(saper yg kenal..sila diam...:)...)kih4...

tadi balik smp umah dlm kul 7.15pm....mandi...semayang ..baca yassin....ingat nak tgu isyak tapi perut dah x boleh tahan...kena mkn...kalo x..sure skt kepala....masak meggie suhun pama...alhamdulillah...kenyang perut...wat plak semug air milo panas...lagila penuh perut...sambil layan berita kat tv....:)

sajer jer nak merapu..coz aku tgk ader jer blog2 yg merapu..ok whattt...aku pun suker baca...drp asyik nak tunjuk dia la best..dia la yg paling bahagia..dia la yg paling pemurah....dia la yg ramai org syg..dia la yg paling penyayang...uuupppppppssssssss....terlebih suda...sebenarnyer aku tipu jer....kih kih kih kih....aku jarang giler nak jenguk blog2 org...x sempat...except my terjah blog...hohoho...layannnnnnnnn...

ganas2 manja...sinonim ker ngan aku???aku rs x pun...aku agak ganas la...agak ok not fully...tp nak kt manja tu maner aderrr...aku manja ngan mak jer kot...ngan org lain aku x berminat...tp kalo dah org manjakan aku...sure la aku suker...kih5...tapi x derla aku over okeh...bukan aku tu...;p...kalo terover tu maknanyer ngader2 aku dh dtg...n kasila mkn aiskrim ker...jagung ker ek...hahahahha....

ader sesuatu dlm palotak aku yg comey ni...macam nampak jer kan...sengal!haahhahaa...naper ek?naper ek?naper ek?tp x yahla semua mender nak tulis kt cni...ermmmmm....hopefully semua ok....i'Allah...:)





salam malam jumaat semua....daaaaaaaaaaaaaa....



No comments: