ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, November 8, 2010

Ronggeng Katak ke Pangkor - Day 1(V2)

29 October 2010

Perjalanan dr jeti lumut ke pangkor mengambil maser dlm 30 minit cam2 la..x sempat nak tdo pun..tp aku tgk limah tertdo..almaklumlah..kepenatan..lagi2 dia sorg jer yg drive..bukan aku x nak drive..tapi dah tuan punyer keter cam cargas jer..aku lagila suker..x koser nak offer2 diri yer...kih4..jahat x aku...;p

smp kat pangkor dlm kul 12.45pm...pas2 terus amik van yg memang tukar angkut penumpang yg dtg kt sana..sevan 10 hengget...sampai kat coral bay resort dekat kul 1 pm...pas relax2 semayang semua...kitorg trn utk mencari mknan...sambil2 tya kat kaunter island hoping...sambil2 survey...



pas2 kitorg berpakat sewa motor..susahla nak jalan2...sewa motor utk half day 15 hengget...kira ok la kan..aku bwk limah..kak aisyah plak bwk zipah...best siotttttttt...dah lama x ronda2 pusing kg naik motor ni...dulu ms sekolah2..aku ngan ita sure round2 jengka 6 ngan jengka 7 kalo blik dr xtvt pengakap or kompang ptg2...silap2 smp ke jengka 4...time 2 kan jiwa masih muda remaja..biler bab bwk si limah ni la aku mls nak citer...punyerla cuak minah ni...kdg2 aku sajer jer lepas dua2 belah tgn...menjerit sakan...adehhh...nak jer aku lesing..nasib duk blakang...aku main2 jer pun...tapi tang helmet la x leh tahan..byk2 helmet...helmet aku yg paling burukk..dah roper cam buah tembikai...adehhh..lantakla..bukan ader lelaki nak tgk aku pun...hohoho...padahal cover malu jer...huhuhu..



ptg tu kitorg meround smp ke teluk nipah...jauh la jgk..aderla dlm 20 minit...kira lenguh n kebas gakla buntut aku...limah aper tau..duk meneggek jerla ko ek...;p..tp serius memang best...pas2 sebelum balik bilik mandi..kitorg lepak kat tepi laut yg dekat ngan sea view resort...amik angin pantai smbil posing2...




malam tu kitorg dinner kat gerai yg dekat2 c2 jgk..nak pegi tempat lain jauh...erm..pangkor x best sgt la..x byk pilihan makanan...dahla kurang sedap...tapi enjoy sebab leh ronda2 naik motor...hhehehhehehe....



to be continue.....

No comments: