ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, October 6, 2010

Sedara Kawin

sabtu lepas, aku ngan mak pegi kuantan kat taman bukit setongkol coz ader sedara kawin...bertolak dr umah dlm kul 9...pas2 pegi tanah putih baru dulu coz makcik aku nak tumpang..pas2 dlm kul 11 dah smp kat umah pengantin...maser aku smp tu pengantin dah tgh mekap...aku sempatla jgk alas perut kat dapur..


posing ngan mak...:)


time org ramai mkn aku join skali...pas2 sedara mara start dtg...pas2 aku nampak ader dlm 10 org kwn2 si pengantin pakai baju sama...tema diorg pink plus black...kira menarik jugakla...lagipun kaler terang...aku suker la kalo terang2 ni...baru menyerlah...hehehhe..









with malik...adinda yg bekerja sebagai bapak polisi...



ni la kebaya yg aku beli ari 2...matching x ngan i....ehehehe...:)


ingatkan nak pegi open house umah ijah tapi mak kena balik awal sebab makcik sebelah umah wat marhaban utk cucu dia yg baru lahir...nak wat camnorrrr....



tuan nur dhiaa maisarah





No comments: