ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, October 4, 2010

mata baru...wajah baru

akhirnyer dapat gak aku tukar spek mata lama...dah teruk bebeor...berpinar biji mata...skru pun dah longgar..almaklumlah pengguna tegar...

ingat nak wat gaji depan...tapi biler ckp kat mak...terus dia ajak wat...good idea!kalo wat kt kl kena guna duit sendiri...ngan mak mesti mak byr kan kan kan...hehehhee....so smlm aku wat kat maran..harga pun murah berganda-ganda ngan key el...jenis sama jer dah cecah 5 6 ratus...kat maran smlm x smp 3 ratus pun...berbaloi-baloi...

so skrg aku dah ader mata baru...agak lain la skit...selalunyer aku pakai jenis frameless sejak study dulu..bingkai penuh maser sekolah2 dulu...tapi skrg sajer nak try ader bingkai separuh plak...lagipun aku berkenan bingkai dia...kaler putih youuu...my peberet kaler kan...:)


putih...cantikkk...bagi aku la kan...org lain wat x tau sudah...;p


bingkai tepi dia cantik...i loikeeee it!...ehehhehe


testing2...:)



2 comments:

Anonymous said...

Pergh....beli cemin mata dapat laptop Dell?....

anisss said...

maner ader la...tu sekadar hiasan..;p