ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, October 11, 2010

besday ajam plus open house

kek ni tersalah tulis tahun...sepatutnyer 9th...







sabtu baru ni abg ru aku ader buat majlis mkn2 kat umah dia...sekaligus nyambut besday anak tunggal dia yg very the sihat walafiat itu skali...kira 2 majlis terus la...tp rasernyer besday anak dia tu dh wat ms kat sekolah maser 5hb ari 2...tapi ok jugak dia wat skali lagi...lehla aku tumpang nyanyi2 sama...hehehe...





aku belikan sepasang kasut converse all star kat ajam...yg biasa2 sajer...yg mahal2 cannot okeh coz acu dia sentiasa ader aturcara dlm palotak dia...muahahaha...sory yer ajam...i'Allah kalo bonus acu mantop thn ni...aderla aper2 yg acu beli nanti yer...yer ker???hheehhee...insya....Allah...amin...




byk gak makanan yg kakak ipar aku msk...bihun goreng, lontong, nasi ngan gulai daging,...adehhh...macam2 la jugak...sambil2 ngajak kwn2 diorg sama...aku tukang cedok jer sambil layan kawan2 ajam...k shanaz pun ader gak dtg...dlm kul 6.30pm aku beransur balik tapi singgah giant kelana jaya jap coz nak beli hadiah utk wedding k nora...






aku ngan k shanaz terpaksa rushing coz mlm 2 nak ke kepong plak open house umah naie...

No comments: