ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, October 13, 2010

Kawen Kak Nora

arini aku leh wat multitasking works dengan senang hati gitu...lalallala...best..best..best..weehuuuu..
senyum bebanyak yer.......:)...sambil wat muker mengada okeh...hehehhehe...

okey dokey...now i want to story about my journey to kuala selangor last week....wah wah wah...speaking la plak..almaklumlah..baru pas english class kan...one day per week...only on wednesday...eh penting ker aku kasitau ek...x penting pun kan...dush dush...

dlm pukul 10.45am ahad ari 2 aku ngan k shanaz pegi kedai mamak dulu sementara nunggu limah dtg..pekena roti telur sekeping n air teh secawan..aper2 pun kena alas perut...kang x pasal2 sakit kepala..dah x leh nak over posing...muahhahaha...

smp umah pengantin dah dekat kul 1...jauh kan...lalu ijok semua tu...pas antar hadiah kat k nora kitorg makan dulu smp kenyang...pas2 startla jumper kwn2 seopis yg dtg gak time 2...posing2 dah menjadi kebiasaan...ader yg naik pelamin semula ngan psgn yg sama pun ader...saper lg kalo bukan abg jas...hehehe...


masing-masing melaram x hengat...hehehe..


bergambar ngan pengantin lu sebelum pegi makan...



lauk pauk pun sedap..tapi aku x makan byk pun sebab tudung aku tiba2 longgar time 2...huh!




posing ngan pembuat makanan beradab ari 2..kak wan..opismate aku jugak...



time ni tgh tunggu pengantin makan...



pengantin plak bagai pinang di belah dua..wpun masing2 ngan perkahwinan kedua tapi majlis diorg leh dianggap besar jugak la...coz tetamu pun datang tak hengat ramainyer...saper2 yg dtg lewat pun lauk dah abis...kesian...




sessi bergambar ngan org2 opis except halimah..coz dia dah jadi ex-staff



posing with abg salim..abg jas..kak farizad..halimah...kak shanaz sebelum balik...



ok la next entry aku citer pasal camner aku leh smp kat tempat monyet2 itu semua...skrg x sempat...








No comments: