ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, July 2, 2010

shopping langsir...

lamanyer x hapdate blog haku ni...malas giler dong...malas nak taip..malas nak bercerita..malas nak mengelamun..pendek kata aku memang M.A.L.A.S...........hehehehhehe...

tp pagi jumaat yg mulia ni cam ader mood nak berblogging...lagipun 2 system aku dah siap...hip hip hooreyyyyyyyy.....tp mood utk berFB x penah boring lagi la setakat ni...bukan aper..syok leh balas2 komen ngan kengkawan....yessszaaaaaa...

malam td aku dapat jemputan kawin dr kekasih gelapku...huhuhu...terkejut seyhhhhh...selama ni aku ingat dia x nak kat aku...sebab on off jer...cisss dan2 mlm td dia ckp aku jual mahal sebab dia clerk jer...senget tul!padahal dia yg jual mahal!sengal!adehhhhhhh....salah aku ker?huh! x perla..anggap jerla x der jodoh kan...tp aku x raser aper2 pun..sebab aku pun raser on off gak ngan dia....hehehhee...cuma geram la sebab dia kawin dulu dr aku...huhuhuhu...

ok2..kiter stop citer merapu ni di sini...full stop!

rabu ari 2 aku amik cuti...byk nak settle...pergi putrajaya segala bagai...pas2 abg ru aku ajak jalan2 ke nilai terus..aku on jer..lagipun anak dia dah balik dr sekolah kebangsaan...sekolah agama ptg tu kira halal beralal jer la...lgpun x sure blik kul baper...kat sana kakak ipar aku ngan abg aku sibuk duk cari langsir utk mak aku...aku sekadar meneman jerla...pas2 dapat gak kain sepasang k yanti belikan...hehehe...best2..ni yg aku suker ni...





aku blik ke kayangan aku tu dlm kul 6.30pm...smp umah sakik kepala....mkn ubat KK wpun x berkesan terus ZZZZzzzz....

No comments: