ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, July 16, 2010

keter baru limah..weeee

erkkk...alhamdulillah..kenyang perut pas mkn ayam cyber jap td kat semantan..


arini limah dtg join lunch skali n leh la merasa naik keter dia utk ke 2 kali..hehe..coz mlm td dah pegi rounding2 jap ngan keter baru dia...




aku pun x phm naper gbr ni jd camni...tp cam cantik gak kan...hohoho...




ni la limah...hehehehe..




siap antar aku ngan aini balik...selama ni jalan kaki jer...awatla muker aku ngan diorg2 ni kembang2 blaker..hayyaaaa...


kebetulan mlm td aku kuar mkn ngan mario,mil,limah n faiz..pas mkn lehla merasa naik keter limah...slow melow jer..hehehe..almaklumlah keter baruuuuuu...yuuuuuuuu......




ni la keter baru limah...viva elite..up skit dr aku...:)



No comments: