ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, July 28, 2010

anis masuk paper...hahahhha

pagi2 isnin baru ni aku dapat sms dr peju...'cepat, cr paper...khairuamisah ada dlm sinar!'
ermmm...cam nak x nak jer percy coz sblm tu dia suh tgk ari sabtu tapi x sempat beli...ingat dah abis la citer pasal tu...rupernyer...adehhhhhhhhh....gempar2!

aku sempatla suh mino beli coz nak tgkla tul ker x..tapi kalo dah tul tu sabor jerla aku...seksaaaaaaaaa.....yg si man plak bengong..siap scan, pas2 pegi forward kat kakak2 dlm opis tu...arghhhh...sengal!!!
kira sakit jiwa gakla aku ari 2..aper x nyer..kena nganjing arrr!!!cam artis la diorg ckp...arghhhhhh!!tension!!

pas2 kt facebook plak...dahla man letak..si za pun letak jgk....mak oiiiiiiii...glamer abis aku ari 2...member2 pakat komen blaker....ermmmmmm...dlm bengang2 aku nak tergelak gak...hahahaha....cam poyo jer....cam la hebat sgt...ceh!!tapi aku tau page aku dlm fb selalu dijadikan tempat pengumpulan komen2 kawan2 aku...ermmmm...layannn zasss jerla....itu beerti ramai yg suker kawan ngan aku...yer kerrrr....pasan ar!hahahhahaha...;p

ni dlm fb kumanan parimalam

ni dlm fb rosniza niza




cam bagus jer komen aku kan...muahahahhaha

No comments: