ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, July 14, 2010

byknyer dapat kopok...:)

First of all..i would like to say so many thanks to my best frens ( k aisyah) coz give me so many keropok...i like it!..:)
n also to mino coz give me also a keropok...i like it!...:)

tapi dek kerana aku ni baik sebab cam byk jer kan aku dapat..so aku dah kasi kat aini sebungkus..n k shanaz sebungkus...yg lain2 aku nak mkn kat dlm misd ni jer..malas nak bwk balik kecuali yg x masak lagi...

okey dokey...sekian terima kasih...daripada org yg suker makan kopok...:)





ada byk lagi ni...tapi x nak la cam nunjuk2 plak kan....hakkkkk tuiiiiiiiiiiii.....kah kah kah kah...

2 comments:

darium said...

Makin hari makin banyak macam Jalan Jalan Cari Makan pulak ....hahahahaha.....

Ayam Penyet tu berapa? Nampak macam sedap pulak.....

anis's said...

hahahha...
tu ar syed..nak wat camner xtvt aku x der ngan anak2 lagi..so kejer ker makan jerla...hehehe

ayam penyet dlm 10++ jer ...tempat2 aku pegi x kan above 50 punyer...:)