ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Saturday, July 24, 2010

Besday Lunch

Lunch smlm nurul as my opismate ajak aku kuar mkn sesamer kat the curve..untung gak jadi besday girl ni..ader jer yg nak banjer kan...hehehehhe...aku zasss kan ajer...sambil berkata alhamdulillah.....

kitorg pegi ngan keter nurul...giler tul bdk tu bwk keter...sabor jerla...dah cam org laki...adehhh nak luruh jantung aku...





nurul kasi aku se slice cheese cake from SR...so so yummy...pas2 ngan heavy lunch tul smlm...smp opis pun dah lewat..tapi lantakla..bukan ader boss pun skrg..so ader aku kesah!hahahahha...






ptg smlm after work..k fadilah bwk we all ker Gulatis Silk House yg kat kota damansara tu...giler mahal kain2 kat c2...aku sekadar pandang jerla..tp aku terbekenan ngan satu kain tu...hijau biru turqoise,.....cantiknyerrr....dan2 aku berangan nak pakai kaler tu time bertunang nanti...nanti?hahahaha....entah bilerla...berangan sajer okeh...aiseyyyyy....






aku dah janji ngan yatt nak kuar ngan dia mlm td..tapi dek kerana dah lewat aku smp umah and dek kerana aku dah keletihan tahap gaban..maka aku mengancelkan ajer perjanjian aku ngan yatt pd mlm td...sory yer yatt, aku x dpt membujangkan ko mlm td...next time k...

arini byk jer plan aku..tp memandangkan kain aku masih duk berendam lagi tu..makanya cam x leh nak wat plan lagi....so mari kiter basuh baju........:)

2 comments:

~izan~ said...

kakak hijau tu kenapa la jadi macam tu kat kedai kain hehe...

akak,hadiah tunggu yer... =D

anisss said...

kakak hijau tu kan dah ngorat bangla kat kedai kain tu...so kena la wat muker 'adik manissssss'...hehehhe

tungguuuuuu...x sabar dah ni...:)