ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, July 13, 2010

ronggeng2 malam minggu

Malam minggu baru ni..aku ngan k shanaz cadangnyer nak tgk predator kat cineleasure...tapi tiket yg tinggal kul 12.35am jer...erm..x nakla aku..lagipun mata aku bukan tahan sgt...dr aku tertdo dlm tu baik x yah tengok....tapi sebelum tu kitorg dinner kat dangau rumbia..area kwsn umah aku...best gak mkn nasi ngan sup perut...





dah alang2 x tgk kitorg aper lagi..merayap sakanla kat kwsn tu...dah namayer mlm mgu, so ramai la rakyat yg dtg yer...aku ader gak jmp sorg artis ni..faizah ellai..cantiknyerrr...kecik2 jer..tp dek kerana dia x braper nak glamer so aku wat dunno jer la...hehehhee...ader aku kesah??hahahaha..






jalan2 smbil posing2...nampak keter bomba lama pun posing...hahahhaa...sgt2 poyo..
sebelum balik singgah kedai mamak jap basahkan tekak...k shanaz siap order toseiii...






pas2 blik umah tdo coz esoknyer aku dah janji nak jenjalan ngan limah plak...

No comments: