ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, April 1, 2010

Terpedaya ngan Jembalang Tanah

Akhirnyer tercapai gak impian gue nak pakai berukben...kui5...thanks a lot to my boss coz kasi satu notebook utk aku menyelesaikan keje2 opis di umah...yer ker aku wat kejer opis ni..rasernyer byk menyelimpang dah ni...hehehe...ala...aper ader hal..janji kejer2 opis semua settle tanpa menyusahkan sesaper pun...br ct 2 hari setengah dah kecoh...aper daaaa....

Dah lama giler aku x update my lovely blog ni...nak wat camner..kat opis memang x sempat langsung...kalo berFB tu sempatla coz leh tutup2 bukak even aku tgh wat system...multitasking kan...hohoho...tp kalo nak tulis blog sory naik lorry la jawabnyer...x sompek.....so after diz lehla nak jadi pemblogger tegar yer...hua hua hua hua....pasan giler la!!...ader aku kesah!!!

Herrrmmm....byknyer kisah2 aku yg x terupdate ni...blog ni umpama database utk my memory gak kot...yer la..time2 free biler buka blog n baca citer2 lama leh la recall2 aper2 yg patut...dok gitu izan???hahahhaa....

Biler tgk jer aku punyer entry cam ader kisah hangat jer kan..sehangat air teh kak rock kt opis aku...hehehe....tp masalahnyer skrg aku dah x sedih...ayoyoyo...feeling dah lari jauh...so nak citer sedu sedan pun dah x leh...tp yg pasti lepas ni aku x kan wat andaian sendiri lagi...nampak jer cam baik..skema..ruper2nyer hati cam iblis...huh!!...upppsssss.....terlebih sudah...dah2...x nak citer lebih2...nak citer yg baik2 jer kat cni...biarla...suatu ari org tu pasti akan dapat balasanNya juga.....nak tipu aku sorg dah la..ni ngan kakak kesayangan aku pun dia tipu...erghhh!!!alamakk..dah2 anis..dun emo2 okeh...KENTAL+KEBAL...anis kan....hopefully...amin...

So skrg aku nak mulakan hidup baru...thanks to all my frens yg kasi support to me...semua ckp aku kuat...2 pasal dugaan dtg n aku pasti leh hadapinyer...see...betul la....aku dah jadi cam anis yg memang seorg yg epy go lucky g2...aku tau ramai syg aku....hua hua hua...pasan giler minah ni...sesaper yg jadi n suker kwn ngan aku ketahuilah...aku pun anggap korang camner korang anggap aku and x mustahil lebih lg dr tu...huhuhu...:-(..x sangka tul ramai yg alert pasal personal matter aku...so so touching...member2 sekerja memang e best!x sangka...sayang adik2 misd...kalo korang baca sure aku kena nganjing ni kan...arghh lantaklah!

Akak, K shanaz,Pojie,Za,Izan,Aini,Yatt,Eilah,Zue antara yg terbaek bagi aku...korang memang member dunia akhirat aku...huhuhu...many2 thanks to Zue coz sudi banjer aku tdo kat Cititel Hotel weekend lepas...semua di taja...Ya Allah...Engkau sajer yg dapat membalas jasa baik kwn aku ni...sayang Zue.....kitorg main bowling, tgk wayang (Evolusi KL Drift 2...best giler!...)...nanti lain kali aku banjer ko plak ek tapi biler tu...hehehhe....i'Allah.....

Alhamdulillah...skrg aku kemabali ceria...seceria buah ceri kt background blog aku ni yer.....hehhee...aku x menyalahkan takdir...maybe ader hikmah lepas ni...amin....

No comments: