ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, March 5, 2010

Spageti oh spageti...

Al kisahnyer...akhirnyer aku dlm rajin x rajin malas x malas melayan permintaan kwn2 yg suker perli2 aku tang masak-memasak ni...tah aper2...suker paksa2...

Malam sebelum tu aku bertungkus-lumus membuat kuah spageti...airmata berguguran x yah ckp la time potong bwg....hahahahhaa...org tua2 kata kuat cemburu...yo yo o jer....dah x tahan nak wat camner...hohoho...bwg besar jer aku x tahan..bwg putih orite jer...hehehe...

Esok pg tu aku siap kunci jam seawal 5 pg tu nak bangun rebus mee spageti...rela tu...kerana kwn2 kan...cam baik jer...aku ni memang la baik tp kalo dah ari2 kena ngusik naik hangin gak la...tp x derla jenis aku simpan dalam hati...wink2..

Smp kat opis aku bfast ngan menda alah tu jer...azmil ngan limah join sama..azmil x yah ckp la, dah la bantai amik kuah byk2...risau aku takut x dan ke mario..k shanaz ngan k fadilah awl2 lagi aku dh tapaukan...bos aku si eric memang kim salam jer la..x dapat raser...amik bau sudah...samala ngan pemberi bhn2 kat aku yakni miss ong....x dan raser..amik bau sudah yer...wellllllllllllll....i bukan nak bangga or belagak la kan...wpun jarang2 masuk dapur tapi kira sedap gakla aku masak...hahahhaa...kalo x, x derla abis licin kan...kui4...zassssssss.....

gbr2 kt bwh ni antara bahan2 yg aku campurkan utk kuah spageti aku...the real picture x sempat nak snap..masing2 dah x tahan...almaklumlah sedap sgt kan....hahahhaa....

4 comments:

izanpyus said...

amboi tedapnye.nanti izan blk kl,akak masak ye.letak oregano x?mesti sedap tahap gaban ni sebab licin,walla!~

anis's said...

hahahha...akak ni kalo masak bwk kat opis x penahnyer x licin..tgk la size badan memasing...hohoho...

darium said...

Dengan hanya melihat cara bawang bawang di dalam kuali itu dipotong dan seterusnya di tumis, maka saya
berpendapat kuah spegati(ejaan Melayu) berasa sedap.

anis's said...

ececcececeee....pandai la ko en syed...yo yo o jer...