ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, April 23, 2010

DiNneR wiTh mY NePhEW

Pas kejer smlm aku cargas ke umah abg ru aku sebab dia nak salinan ic aku..nak wat aper ntah..layankan ajerla..tapi ms aku smp tu dia x der..pegi niaga ngan wife dia..tgl la bdk montok sorg tu ngan makcik dia kat umah..mak aiii..br jer jmp ari 2 ngan si ajam..smlm tgk sabor jerla...dah cam geng2 gusti...hahahhaa...


naperla gemok sgt ni???


xtvt aku ialah makan..makan..makan..hahahha...

dia biasala kalo x pau acu dia x sah..dah la ujung2 bulan ni..nasib smlm dia just mintak alat tulis jer..pas2 biasala nak pesan makanan byk..erghH!!ko memang ek jam..sesuker ati jer pau acu ek..nak tersemput gak smlm..yerla takut gak bwk duit x cukup..huhu..nasib under control...x perla..dia jer anak sedara aku sorg..leh lagi la nak layan..nanti kalo acu dah ader anak sendirik..erm..sendiri mau hengat la yer..hahaha...jahatnyer aku...x mungkin la..aku kan baik..konon2 la...

peluh keringat yang x hengat...:))

No comments: