ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, April 12, 2010

5 tahun - kejap jer..:-(

Tanggal 13 april merupakan satu tarikh keramat bg aku...sebab pada tarikh inilah ayah pergi menyahut seruan ilahi...:-(:(:(:(:(:(:(:(...sob..sob...ayahhhhh...adik rindu ayahhhhhhhhh.....

aku rindu ayah aku..rindu nak peluk cium dia...tapi hanya 23 tahun jer aku raser belaian kasih syg dia...memang x cukup...lagi2 aku paling manja ngan dia...x pernah skali ayah memanggil aku dgn nama lain selain adik...maser aku study dulu, ari2 ayah col tya kabar...kalo aku x ckp duit, ayah mesti x lalu makan sebab pikirkan aku...ayahhhhh...adik rindu ayahhhhh.....


mak ngan ayah maser zaman dulu2..

macam2 dugaan berlaku kat aku...mak la tempat aku luahkan segalanya....kalo ader ayah kan best...dua2 boleh dengar...terus terang aku ckp aku jeles kalo org lain boleh manja2 ngan ayah diorg...sebab aku x der ayahhhhh....ayah adalah guru bg aku dr segi agama..sebab ayah yg mengajar aku mengenal alif, ba , ta....sampaila aku leh dikatakan terer la gak dlm ngaji2 ni...huhuhu....

Ya Allah..semoga roh ayahku dicucuri rahmat dan di tempatkan di kalangan org2 yg beriman...aminnnnnn


anakmu sentiasa merinduimu dalam setiap nadi yg bergerak.....amin

semoga ayah tenang tenang di sana....AL-FATIHAH



ni gbr aku maser form 3..abaikan muker yg tak boley blah tu yerk..sebab gbr2 aku ngan ayah byk yg x scan...yg ni jer tetiba ader tersesat...

No comments: