ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, April 15, 2010

yeyeyyy..

Esok pas kejer mau balik jengka...wink2...best2..lagi2 balik berdua..sgt2 beshhhhhhhhh....

blik kejer tadi aku pekena nasi lemak kat kedai tepi bangunan2 kilang area umah aku...sgt2 beshhhhh....

apee lagi ekk...

Ermmmmmmmmm.....dah x der aper nak merapu kat cni sebab jiwa ader sedikit kacau dek gulai kawwah maner ntah...huhuhu....

tapi yg pasti aku nak luperkan semua kisah2 sadis dlm hidup aku ni...tekad2...wpun luaran ku ganas..tapi dalam hati masih ader taman....wahahahahhaha......dah2 la yer..moh kiter gosok baju n kemas2 baju yer....sambil2 nengok k shanaz study mandarin...aku melayan lagu2 agak gedik santai di malam jumaat ni...:)

sekiannnnnnnnnnnnnn.....salam malam jumaat....

aku nak suasana camni.....nyaman dan menyegarkan....ahhhhhhh...:)

No comments: