ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, April 9, 2010

Gred 41

ESOK ader exam gred 41...ermm...cam malas jer nak pegi..dah la x sihat...sure esok aku kena maki2 ngan org2 yg amik exam skali ngan aku tu...yerla dah asyik batuk jer...nasib ko la labu...huhuhu...:(

dah la lama x jawab exam2 ni...adehhh..dah la ader 6 paper...kebas bontot la jawabnyer..dah la ader essei..aiseyyyy...sengat2...tapi try jerla kan...maner tau kan..ader rezeki......i'Allah..wpun lari dari bidang but i'll try...ish kalola surat tu x smp kat umah mak kan x per..x derla kena pegi...kui4...

pas kejer kang aku dah nak kena gerak ker serdang..tdo umah mokde aku mlm ni kat taman sri serdang..senang skit coz aku exam kat mardi jer esok..kalo nak gerak dr umah aku agak rushing gak la...chayok...chayok...hopefully x ngantuk gaban la esok...:)




No comments: