ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Sunday, April 4, 2010

farewell well well - mario yo yo

Rasernyer byk tul gathering farewell utk si mario ni...untung ko bai...kawan2 semua sayang ko tau..huhuhu...sanggup meredah tangga...sampai pecah2 cermin sisi vivanis aku dek kerana sakan sgt ari 2...tp x per..aku redha jer..wpun terpaksa makan maggie jer pas insiden tu..yer ar duit utk mkn aku dah abis ker keter...:-(...


Syok tau pegi ulu yam..ber BBQ sakan kitorg kat sana..aku,aini,limah n k shanaz naik seketer..mario n azmil dtg lewat skit...halimah ngan k shanaz yg tukang bakar semua..aku ngan aini tolong jaga mknan dah siap jer..pas2 duk berendam dlm air jer kejer kitorg....best wooooooo....
ader la 2,3 ekor monyet sempat curi makanan aini...hishhhh....jahat tul..


aper2 pun i'm so enjoy in that day coz dah lama aku kempunan nak mandi sungai cam maser sekolah2 dulu...hehehe...aper yg penting...KERJASAMA...:-)..pasni nak kena wat farewell utk si limah plak...almaklumlah kwn2 aku pas sorang, sorang cau dr firm ni...aku biler plak???ermmm...tungguuuuuu........ader rezeki..i'Allah....

riang ria.....epy2 together......

No comments: