ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, April 5, 2010

penangan kedai mamak

Sakitnyer urat2 badan ni...adoiiiii...x laratnyerrr...tapi kena wat larat gak..kalo x saper nak siapkan kejer2 aku...:-(

aku dah x der mood ni nak wat aper2 kejer..nak belek2 gbr2 lama pun dah buhsan..huhuhu..tp tingat plak gbr dlm henset yg belum di transfer...hehe..so rajin la plak nak nulis...ermmm...:-)


so layan zass citer di bwh yer...............................................................


Lately ni aku ngan k shanaz asyik ke kedai mamak jer..kadang2 tu aku x makan pun..tapi nak gak lepak2 kat kedai mamak..dulu jgn harap la aku nak pegi kedai mamak ni...eee..geli doh nengok bulu2 kat tangan2 mamak..eee yekkk...hahahha..tapi sejak berkawan ngan k shanaz ni aku dah terikut perangai dia suker mkn kt kedai mamak..so kiter enjoyyyyyy...makan kat kedai mamak...kui5...murah pun murah...

muker2 x leh blah dari aku ngan k shanaz...

No comments: