ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, August 28, 2013

luncheon kat SR ngan opismate

dek kerana badan cam x baper nak sihat..hidung plak asyik nak kuar air jer ni..so mood aku pun suam2 kuku jerla ni...so katakan TAK NAK pada demam okeh..huhu :(

so dr aku duk pk menda yg x sepatutnya..kejer plak x der yg nak kena wat..baik aku merepek kat diary aku ni..leh gak update aper yg patut..utk dikenang or dibaca oleh anak cucu bila aku x der nanti..wah anak cucu tu...hover kan..kawin pun x lagi..udah berangan harap cucu baca blog nenda dia ni..kakakakaa..ok stop merepek ;p

ni kisah last thursday..kak naza ajak makan kt SR..x sedar diri memasing belum gaji..yerla selalu p SR time dah gaji jer..br la x nyesal..kakakaa..tapi nak wat camner..kalo dah jenis ingat nak makan jer..bukan reti duit ader ker x der..zassssss

kitorg pegi ber6..aku..kak ima..linda..kak naza..ana n fahima...chicken blackpepper dia mmg sedap..nyum3..





 
kak ima order spageti..aku order yg ader jagung tu

credit to kak naza :)


No comments: