ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, August 1, 2013

pizza for belated birthday

Assalamualaikum uols..
next week dah raya okeh..next week jer..huh...why so fast ramadan bersama kita..rasa cam br seminggu puasa..br jer start jalan2 bazar..ermmm...tapi hakikat sebenar ramadan dah smp penghujung..sedih kan..amalan kiter pun belum tentu cemerlang...

pas kejer semalam..aku ct n nadia terus ke klcc..ros dtg lambat skit..kitorg jalan kaki ke klcc from opis..thanks uols bertiga sudi belanja iols sempena birthday wpun dah belated seminggu...sayang korang..time ni baru ku tahu ramai jer kawan2 yg baik disampingku...yg x baik tu better aku ignore jer terus..wat nyemakkan otak jer kan..tak diuntung..huhu...aper2 pun aku enjoy ngan diorg semalam..

ct ngan nadia yg wat order..pukul 6 br kitorg boleh masuk..kalo x masing2 duduk la berkeliaran luar pizza hut tu...pizza hut ampang park lg selesa kot dr klcc..sempit..meja banyak n diorg susun rapat2..ermmm..rakyat mesia mmg suker makan pizza agaknya time berbuka..hoho..mula2 kitorg duk berempat jer semeja..pastu apiz suami ct join skali..just tambah chair jerla kan..




elok time berbuka hanya air n roti jer br smp..nasib apiz bwk nasi arab..so merasala makan sorg sikit..aku x derla lahap sgt makan pizza..yg paling suker makan si nadia..maybe dh 3 mgu nak makan kot..haha..cam biasala bergbr tu wajib kalo acara tu ader aku..kalo x der mood sgt jer br x der gbr..kui4...;p


cantik cincin ros..saper kasi ek??
suami isteri
 
 


sila layan aksi aku ngan ros yg x ley bla ni..hahaha




dlm kul 8.30pm aku ngan nadia gerak..ct,apiz n ros gerak lewat dr kitorg..smp umah kul 9pm..pas mandi aku ajak wardah kuar teman aku p umah sally amik kuih batang buruk..siap posing ngan keter br dia lagi...auwwww syioknyer kalo ader gak keter baru nak raya ni...berangan dulu yer anis..abiskan snowwhite tu dulu..lg 3 thn br pk okeh..haha...


 
blik dr umah sally kitorg p uptown danau kota..aku nak p betulkan brooch nama aku yg rosak..gntikan ngan pin baru..sesak nak mampus..bau peluh x yah cpla..nasib x muntah jer..huh..pusing2 smp penat..perut aku dh start sakit..maybe makan pizza x cukup kenyang ar tu..so balik dr uptown singgah ali maju sri rampai..order roti canai..first time makan roti canai dlm bulan puasa..mmg x lalu..nasib wardah abiskan..tu pun sebab roti arab dia x sedap..penuh minyak..smp umah cuci muka terus zzzzz...

tapi yg eranyer awal gak aku jaga..maybe biasa bangun sahur...so bila x bangun sahur mata pun automatik puas pejam kot..kakakaka...so selamatla kain2 aku dilipat dek kerana terbangun awal tu..

malam ni x der plan..maybe duk umah jer..malam esok nak berbuka reramai ngan budak kelas...kat ar rawsha..cam malas nak pegi tapi kak shim dh kirim makanan nak wat makan ramai2 esok..huhuhu..

tudung ni lia my classmate kasi..thanks lia..:)




No comments: