ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, August 20, 2013

ke Bella Ammara & LayAn The Conjuring

assalamualaikum uols :)

sabtu lepas..xtvt aku mmg free and easy..dan cam biasala kalo time weekend mmg mata ni x mo tdo la kan pas subuh..mmg mengada tahap gaban..cer ari kejer..mmg liat giler ar nak leh bangkit dr tmpt landing tu..

memandangkan kelas lum start lg..no gesa2..so dan2 aku rs bosan..yerla selalu org cuti aku dh bangun siap2 p kelas..biler dh x der kelas..udah raser boring..camner tu ek..huhu..pas setel basuh kain bagai..makan biskut raya smbil layan tv..lagipun malas nak masak coz dah janji ngan wardah nak kuar tgk wayang...

wardah smp umah dlm kul 2.30pm..kitorg pegi butik bella ammara yg dekat ngan jalan genting kelang..wardah pegi pulangkan telekung..mahal gak harga telekung2 dia..utk hantaran ok la..tp tersangat byk hiasan..aku x minat..haha..yerla..i'm a simple person..so..mmg x minatla yg ader border lace bagai..




setel kat butik bella ammara..kitorg p makan dulu..kira br nak lunch la..masa tu dh dekatkul 5pm..mmg dah masuk angin la perut ai ni okeh..thanks wardah banjer kak anis..:)

dah kenyang..kitorg p wangsa walk..layan movie the conjuring..solat asar pun kat wangsa walk time..yerla malas dh nak balik umah...

citer the conjuring ni leh terkencing gakla kalo untuk org yg penakut..ibu2 mengandung x digalakkan sama sekali..tapi kalo org cam aku..ok jer yer..mmg bagi ai suam2 kuku jer citer tu..hahaha..sebab aku ni bukan jenis nak pk lebih..so abis citer kira abis jerla..malas nak ingat or imagine lebih2...

aritu pakai shawl beli kat avilia..sgt selesa..leh beli lagi ni nampaknya..:)





No comments: