ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, August 5, 2013

beriFtAr di Ar Rawsha

Assalamualaikum uols..
yeayy..arini last kejer sebelum raya..ptg ni dengan cargas terus drift ke jengka..mak yg sgt sweet  trn dr jengka ke kl..kl ke jengka menemani anakanda tercinta..weeeeeee...so x derla terlelap time drive nanti..kalo x mau tersengguk gak..hopefully free with jammed!hope sesangat..

last friday aku join bebudak batch aku and ader la jugak budak batch lain buka puasa kat ar rawsha..first time kot aku smp cni..nasib dekat jer ngan opis aku..so idokla sesat barat nak sampai ke situ..aku kuar opis dah kul 6.30pm..almaklumlah struggle nyiapkan take home test..nasib bos cuti aritu..so lehla aku buat dengan sepenuh jiwa raga..dah siap terus print kat opis..maka lehla bersenang lenang utk kemana-mana..ngeh3..kalo x siap..sure aku x dtg join diorg2 nih..haha








masa aku smp..dah byk keter kt parking..owh glam jugak tmpt ni..sekumpulan anak2 yatim pun ader ms aku on the way nak masuk tu..aku col zarina tya kt maner..diorg dh kat tingkat atas..so x derla aku perlu memaniskan mulut bertanya kt kaunter kan..kira terus naik jer..hehe..

masa aku smp..br 4 org duk tgu meja..zarina wan esther n sorg lagi x ingat nama..kitorg x amik buffet..amik ala carte jer senang..lamb maghut and chicken maghut..nama2 semua arabian punyer sebutan..aku mmg x tau sgt masakan arab ni..so just follow jerla..aku amik air tembikai..and yg lain macam2 air la aku nampak diorg pesan..



 
 


 kitorg semua dlm 2 meja jugakla..our previous lecturer pun dtg..prof norizan mmg sporting la..tangan berbalut pun sudi join kitorg..thanks prof..:)..penyanyi yg x kenal serai pun dtg..saperkah??muahahaha..ader ker fahmi ckp najwa latif penyanyi x kenal serai..x menarik langsung tagline..sabor jerla..meja dia dlm 5 langkah jugak dr meja aku..so idokla sempat nak bergambar..lagipun aii pk dia x baper glam sgt la..kalo tok ti ker..fahrin ahmad ker..mmg kuredah jua la that day..baru berbaloi..haha..;p..tapi najwa idokla join kitorg..dia dtg ngan family ker kwn dia..ntah x amik tau pun..hoho..

prof norizan







 

antara yang hadir..:)


pas makan nasi..aku ngan zarina p trn beli kek..sambil tu makan buah2 an smp kenyang..kira ok la makan kat c2..tmpt pun cantik..tp rasanyer floor bwh lagi meriah kot..ader lampu2 kaler biru..
dlm duk makan sempat gak siapkan maner yg x siap utk group presentation..student kater ko..
setel semua terus balik..




 
senireka ar rawsha mmg cantik..mmg ader la nilai seni kt bangunan tu...next time nak ajak geng lain la pegi..nak try pegi siang plak..

 


 naperla aku x amik cuti arini kan..beria betul kejer..adoiyaiii...hati jiwa raga semua dh kat jengka...cuma jasad jer kat kl sekarang ni...ermmmm..nak wat camner..suker sgt berholiday kan..udah ct tgl sikit..nasib kaulahhhh..



No comments: