ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, August 20, 2013

kenduri kawen kadir adik CT

First kenduri kawen after raya..yeehaaaaa...xtvt rutin aku ke kenuri telah bermula...ngeh3..
aku kan suker p makan kenuri ni..alamaklumlah..time ni la leh pakai bj cantek2..coz aku ni bukan jenis melaram sepanjang masa..mmg ikut time jugak la kan...

so pas layan mujhse dosti karoge my peberet bolly movie....aku gerak ke uk perdana..tunggu linda ngan ijad kat petronas dekat ngan zoo..pastu gerak ke umah pengantin sekali..




masa kitorg smp..pengantin tgh makan..so aku yg dah memang lapar tahap gaban terusla amik makanan..nasib makanan dia sedap..kira kenyang and puas hati la perut..alhamdulillah..






dah makan..cam biasa amik gbr kenangan ngan pengantin..aku berkenan tul ngan baju pengantin pompuan..sooo sweet..kaler dia pun very nice..smooth jer..simple but gojes..:)






balik dr umah CT..aku ngan wardah ke taman melati gombak plak ader jamuan birthday anak sedara ibu..
makan lontong plak kat sana..plus kek ..nyum3..rezeki..:)

weekend akan dtg kemana plak yer..yg pasti balik jengka..weeeeee :)


No comments: