ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, September 6, 2013

Luncheon raya LHAG di restoran SONGKET

Assalamualaikum uols:)
Alhamdulillah..suara aku pun dah makin pilih..x derla ader org tu nak panggil aku tina malhotra lagi kan..haha

seksa okeh biler suara x der..lama plak suara aku nak ok..selalu 3 ari dh ok..ni dekat seminggu masih lagi berbunyi bisik2 buzz..semalam aku pegi lagi klinik and kalini doktor siap kasi ubat utk suara..muahahha..dah macam penyanyi popular jer gayanya kan..smp nak kena telan pil mengembalikan suara..but i rs ok kot..coz pg ni suara aku dah makin clear..alhamdulillah..:)

sejak aku x sihat ni..nak jenguk blog pun malas..padahal byk jer citer nak taruk kat cni..almaklumlah i kan ratu kenduri..semua org ajak nak pegi kalo boleh..tapi kalo larat la and sempat ngan masa..kalo x sempat..maafkan saya jerla yer..bukan x sudi..tapi kudrat x berjaya nak menjejaki ke sana..in shaa Allah..lain masa aku try plak k..x mo touching2 k.syg uols..

khamis lepas bersamaan 29 august 2013, company aku ader wat makan2 sempena raya..so on that day semua la bergaya sakan ngan masing2 pakai baju yg meriah of coz..i loikeee melaram..ngeh3..wpun aku x pakai pun bj raya but i still choose the best baju to wear on the day..baru la meriah kater ko kan..:)


but..time yg sepatutnya semua berkumpul adalah waktu lunch..dan aku dah dpt rasakan time lunch semua mekap dah nak cair (macam ko pakai mekap jer kan anis!..haha)..so better kiter posing2 time muker tgh berseri kansss..barula nampak muker fresh..dan aku cam biasa yg dah memang gemar berposing walaupun sedar diri idokla lawa macam retis..tapi kalo boleh aku nak simpan semua moment2 terindah dlm diri aku juga buat tatapan insan2 yg menyayangi aku..chewahhh..ayat x ley bla jer kan..i mean kawan2 yg nak tau perkembangan aku la..i know who them are...and them also know who they are for me..sayang korang..muah3..malas nak sebut..takut ader yg terasa plak kalo tercicir..sebab ramai kan syg aku..macam mana aku syg kan diorg semua..luv semua...hugs n kisses okeh..:)



jom layan gambar uols..say cheeeseeeeeeeeeeeee...nyum3..


with saras..cantik subang saras..sgt kerlasssss okeh

ni kakak aku kt opis..kak ima pakai jubah from tehran tu..sgt havoc uols..:)


kak lina dah macam tok ti

zura opismate merangkap jiran tetangga..ijau daun pisang gitu ngan kain kembang2..
 
kaler semua mengalahkan cahaya lampu gitu

posing2..:)
 rasernya saper dtg kt tempat aku..mesti lai or cs jd mangsa..tlg snapkan picture...kikiki..nasib diorg sudi melayan perangai senget aku ni kan..thanks uols..jasa korg kukenang okeh..:)

ni si farahana..adik aku kt opis

 with mak buyung..linda


senyummmmmmmmmmm

x puas posing kat mailing room, ict..kiter posing kat faxroom plak..zassssss

yg ni tokey baju cotton..feel free to contact her if u want the superlicious baju cotton siap or kain cotton utk wat baju pelbagai design..:)


dalam kul 12.30pm..semua warga LHAG gerak ker restoran songket kt jalan yap kwan seng..x jauh pun..tp disebabkan ana x baper sihat time tu..so kak naza drive ke sana..punyerla aku x mo geng ngan bos aku..alih2 area seat sebelah dia jer yg kosong..huhu..maka dudukla aku di sebelah shannen..kakakakka...aku rs pancaran baju aku yg kemerahan tu membuatkan pipi aku cam terbabas cara memakai blusher jer..huh..nyampas!

pas baca doa oleh our cute lawyer..so terus p amik makanan..time tu cam dah rs x sihat..kalo x der jamuan..mmg aku mc dah..;p..aku makan jer aper yg dah disediakan..aku layan satay yg banyak sekali..tapi kena que panjang nak satay..cepat tul abis..





 

 

bubur kacang ni sgt sedap..lemak2 manis..
 

meja kami..kembang benor muker aku kan..huh



merajinkan diri nyamtum semua gbr ngan opismate..

senyum seindah suria..:)
gambar reramai..yg malay jer ni..yg bangsa lain dah balik opis
 


will update the next story..byk ni tau nak citer..tapi semua berunsurkan makan2 okeh..haha


No comments: