ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, August 28, 2013

Lunch di japanese restaurant-kirishima

Assalamualaikum uols..:)
Today is wednesday..wahhh..sgt cepat dan pantas ms berlalu kansss..ermm...macam2 nak kena buat..macam2 nak kena pk..tapi..x yahla layankan sangat..janji hidup diberkati olehNya..aamiin

last monday..department aku ader makan2..boss banjer..kitorg lunch kt kirishima japanese restaurant..tekak aku ni layan zass jer aper jenis makanan..janji sedap..ms nak order aku tya shannen..aper yg sedap..dia pun cam x sure..so aku memandai seniri jerla..haha..so ms kt korean restaurant dulu aku makan beef dia sedap..so kalini aku nak try beef yg japanese plak..tp for comparison..i'm choosing korean restaurant for beef la..not others..:)

p/s : sory..gbr agak blur..luper nak lap lens enpon aku..haha..;p

first menu..salad..sedapp..yg dlm cawan tu telur..yg tu aku x leh masuk tekak..muak
ni menu boss aku
yg ni lai punyer
ni la jejaka department aku..jambu2 kan..haha
ni org2 kuat hr LHAG
salmon..aku x sentuh langsung
yg ni menu cs
yg ni bebudak hr punyer menu
  
nyum3..yg ni menu aku..daging dia lembut2 kenyal 





ni la geng2 ICT aku..

 
 


alhamdulillah..kenyang..walaupun department aku x sekecoh together-gether cam department lain..tapi ku bahagia okeh..phewww..:)



No comments: