ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, January 18, 2013

kenAngaN 2012

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

jumaat yg barkah..alhamdulillah..

arini kepala agak toing toing2..wat kejer ala kadar sudaaa..dengan x study lagi utk exam ITS ptg esok..huhu..balik karang jerla p library..kat sana kak sha n zarina n mat dah menunggu..leh la join diorg...bincang2 jawapan sikit..

tetiba raser nak belek gbr2 thn lepas..dah 18 ari berlalu...raser kejap jer umur aku ni nak meningkat..
hashtag #taksuker..;p

thn lepas awl2 tahun jer aku sempat pusing2 naik flight..naik bus..
tapi kalo naik keter dr awal smp akhir tahun la aku naik sambung plak ngan tahun2 mendatang..hahaha..in shaa ALLAH kalo umur panjang..amin..

sempat gak p bandung ngan family..rasernyer aku x sempat nak update citer pasal bandung..dah start study time tu...so mmg x der maser la nak berkarangan bagai..tapi arini aku nak gak mengimbau kenangan 2012..at least blog aku x derla berabuk sangat..cuma semut gatal jerla ader yang mungkin susah nak ilang kot..hahahaha #merepek

my familia...:)


tangkuban parahu

tempat menginap
nantila..ader maser aku try kasi ruang kat diri aku nak kongsi citer kt cni..lagi exam x abis..mmg confirm maser x der..cepatla abis..lg setahun nih..chaiyookkkk!

----------------------------------------------------------------------------------

ok time ni aku p midvalley ngan zue..jalan2 round2 pusing2..tup2 terjumpa zoolmy a.k.a mai..terkezut ahkak beb..sgt gebu dia skrg..siap paksa zue amik credit card ngan dia..so saper2 nak apply credit card leh jmp mai yer.. :)..zue ngan mai kawan aku ms study kat uitm jengka..sekelas dr pre-science lagi..ms tu semua tuyus2 okeh..sekarang semua gemss2 okeh...hahahha

mai yang semakin ganah..:)

-------------------------------------------------------------------------------------------

saat ni terasa kesyahduan tatkala qari n qariah memperdengarkan ayat al-quran..time ni aku join kak aisyah ngan jabatan dia dr terengganu ke majlis tilawah al-quran peringkat antarabangsa..siap duk barisan depan uolls...sampai ader abg opis cam x percaya aku leh p majlis camtu..choii jer kan..tgk muker la..islamic ni.. mulut jer berbisa..hati kena tya kawan2 baik aku la..haha..:)

lovely sis..kak aisyah..

------------------------------------------------------------------------------------------------

masa ni ayu kawan aku maser lower six sakit..aku sempatla jenguk dia kat hospital temerloh..kesian ayu..dah la kurus..kena terlantar plak kat spital dekat sebulan..lagi kurus ko aku tgk..nasib aku dtg menceriakan dia kejap time tu..aku p ngan mak otw nak p jalan bandar temerloh..

sedih jer muker ayu kan..tp skrg dia dah baik..lagi lincah berjalan dr aku okeh..;p

-----------------------------------------------------------------------------------------------

miss my ibu a.k.a ida...dulu secompany..pastu renggang..pastu secompany balik..now dah jauh jugak dr aku..uhuk huk.. :(..tapi kitorg selalu jmp..coz kalo ader kenuri sure aku dtg kt umah dia..x pun kalo aku rindu nak gosip..sure aku p jmp dia..heheehe..sayang ibu...mmuahh!..

ms ni together luncheon

--------------------------------------------------------------------------------------------------

bln november 2012..company aku wat annual dinner kat golden sands resort by shangri la, penang..3 ari 2 malam..yg bestnyer 2 malam berturut ader dinner yg superb..loikeee it..:)

with ct..si mak buyung
jalan2 kat area hotel
ala2 candle light dinner ngan lampu minyak tanah..

----------------------------------------------------------------------------------------------------
ni time deepavali punyer open house rasernyer..wat time dah nak balik..sebelah aku tu kak naza..suker kawan ngan dia coz dia cam pengganti kak shanaz..mintak2 dia pun suker kawan ngan aku...ngeee..:)


kak naza

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

ni time sepupu aku si mega kawin..siap naik boat bagai kat tasik titiwangsa..kelass kau nokk..:)

comey kan kan kan..hahaha

--------------------------------------------------------------------------------------------------
ni antara classmate n lecturer yang ngajar aku utk sem 2 ni..x sabar nak abis study..lagi setahun..doakan yg terbaik utk saya yer semua..mekasehh...:)


RM class with Dr. Sabirin
with Dr Maslin..ITS class
---------------------------------------------------------------------------------------------------
ni last kenduri kengkawan yang aku attend dlm tahun 2012..time naz kawin..so dptla jmp yatt..dea..aze..and of coz arfah yg mmg senantiasa menjadi peneman aku kemajlis2 x kira perkahwinan..pertunangan..doa selamat..arwah..besday party..mmg diala yg paling setia setakat ini menemani aku..syg ko art..:)


with art n qaseh(anak buah art)


yatt ngan ori handbag..but art handbag pinjam from her sister..:)

jmp dea yg dah anak 2..rasernyer aku nga art yg menyolo n sering terjmpp kawan2..hahaha
majlis berendoi cucu kak jue

ok habiskan bab2 tahun 2012 yg sempat aku citer..byk lg sebenarnyer..tapi x sempat and cam malas nak ngarang tetiba..hahaha..k la..daaaaaaaaaaa..


2 comments:

eila said...

tkejut tgk gmbr mai....bior betull....

anisss said...

Betul la tu eilah..dia makin berisi skrg..