ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, January 29, 2013

jenJalAn ngAn AgnEs

Assalamualaikum...:)
sajer nak citer pasal jumper ngan agnes yakni member sekelas aku ms kat uitm shah alam..kebetulan dia ader kursus..so lehla aku jmp ngan dia..lagipun mmg selalu berhubung di zaman serba canggih ni..wasap ader utk gosip2 kansssss...haha

sempatla p layan ani sup utara kat seksyen 2 shah alam..tingat  plak zaman study kt c2..yatt n family join gak malam tu..thanks to yatt n mat ley coz banjer kitorg..:)


malam tu agnes tdo umah aku..ala kadar jerla yer..umah anak dara yg serba keurangan la katakan..haha..nasib dia ok..esoknyer dlm kul 12 aku bwk dia pegi kl festival city..sajer jalan2..pastu kitorg lunch kat restoran haslam depan hospital tawakal tu..agnes banjer aku..thanks nes..lain kali nak lagi...hahaha




pastu dlm kul 3 gerak anatr dia p klia..tetiba on e way kt mex highway..minyak dah lap lip lap lip..hahaha...terus cr stesen minyak..tya org tol ckp cyberjaya dekat..masuk cyberjaya pusing2 x jmp..petronas x launching lg kat c2...huhuhu..terus masuk putrajaya balik..col zue tya arah dekat..zue tunjuk area alamnda ..alhamdulillah..nasib jmp..:)
dlm kul 5 lbh aku smp klia..pastu terus pecut p pekeliling amik mak..huhu..pegi umah abg aku jap..dah makan nasi kt c2 terus balik umah..huhu...jadi supir memang penat..sekian...:)


selamat menjamu selera nes..:)


No comments: