ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, January 31, 2013

LaNgKAwi IsLaND AgainZZz ..sYiOkk..:) P2

As slm..now aku nak continue P2..blik dr Mangrove Tour..kitorg singgah idaman suri yakni tempat pamos de amos utk nyopping pinggan mangkuk periuk bagai..utk mak2 la kan..utk anak2 dara cam aku ni so so jer..haha..harga dia mmg sgt murah yer..sgt!!


korang tgk la mangkuk adik beradik ni..RM27 only..murah kan!!!..



orang yang kuar masuk sini leh wat semput la kalo seseorang yg x leh kepanasan..sesak!!..ader jugak la pengunjung cakap sesama seniri camni ..'kenapala murah sgt ar'..hahaha



 mak aku pun sama naik jer ngan org lain yg dtg cni..beli set murah 27 hengget tu 2..periuk..kuali sedang..pastu aku amik jugak kuali nak goreng daging burger satu..hehe..comel jer aku nengok..terus sauk..:)


beratur nak byr in long q

kat tgn mak tu la periuk yg kitorg beli

balik dr idaman suri..kitorg singgah pekena mee kuah yg sgt superb..pakcik usop ngan makcik milah mmg sporting..cakap jer nak jalan maner..terus smp..hehe..syg diorg lebih la..haha


pak usop with makcik milah

aper la mak duk borak tu

dekat kul 7 lbh smpla kat Rasa Eksotika Home area pantai cenang...satu malam 100 hengget..beli ngan agoda..senang and pantas..
nama bilik MOLEK..:)

aku cam biasa kalo sampai maner2 mesti nak snap gbr keadaan bilik..kot2 la leh jd rujukan kengkawan..x pun utk diri aku seniri to recall all memory kat cni..maner tau nak dtg lagi..langkawi wajib datang lagi..bilik ni x sure la..ngeh3..bilik agak selesa..cuma yg sikit x best air paip dia moody..ikut suka dia nk laju..nak slow..nympah teman okeh..tapi tetapla mandi dgr puas..haha..


ruang tamu
tempat beradu
area menonton
area masak air

  

x derla cam 5 bintang..4 bintang punyer toilet..rasenya toilet pejabat tanah jerantut lg canggih kot..haha


 nanti i sambung part 3 plak k...:)

No comments: