ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Saturday, October 8, 2011

story raya lagi..

Ni citer time raya kedua...

dlm kul 10 lbh zah ngan yati dtg umah..alang2 aku cam x baper bz time tu, so aku follow diorg beraya..mula2 pegi umah ita..pas2 terus ke jengka 7 umah mun..kira sempat jugakla nak beraya..pas umah mun, singgah umah harzil..

maser jumper mun terus air mata keluar..aku, yati and zah x terkata tgk keadaan mun time tu..sangat2 kesian..semua anggota cam dah kejang..aku doakan semoga mun cepat sembuh...insyaAllah...amin..

Ni maser kat umah ita.



ni time umah harzil..

malam raya ke 2 tu harzil n family n duan family dtg beraya..tapi x amik gambar pun..almaklumlah gosip byk sgt kuar time tu..bab2 posing tolak tepi la jawabnyer...ngeh3..malam tu jugak wer aku sefamily sampai dr kg..and ader jugakla tetamu mak yg dtg beraya maser tu...


pagi raya ke 3 plak..ngan pintu pagar x buka lagi..dah ader org bagi salam..biler aku kuar tgk saper yg datang..nampakla 4 manusia yg masib berpelekat bersama isteri dan anak2 mau bersarapan di rumah aku..adehhh..ni la kalo kwn sejengka...main belasah jer dtg..zaki and ani dtg lepas balik dr kubur..nasib aku dah mandi pas subuh..



family bahagia zaki and ani...


ni plak group lain yg dtg pas2..aishah ..joe..paan..peju and ayu




ptg pas asar pyan yg dtg with her wife together with new baby Dhia..faizal dtg ngan wife...and also nisah yg dtg elok2 azan maghrib berkumandang...janji datang kan nisah..i sayang u..hehe

ni time raya keempat..sedara mara ramai sungguh datang..suker3..:)


tgkla kedemokan anak sedara aku tanpa baju tu..adoilaaa...ajam2..


kesian kucing2 ni..tuan dia syiokk duk makan dlm umah..kucing dah kepanasan dlm keter..luper punyer pasal..


posing sebelum balik..hehe..


No comments: