ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Saturday, October 8, 2011

di pagi raya

selamat hari raya...hehhehe..dah masuk musim haji baru nak wat entry pasal raya poser..nak wat camner..mood tarak..nasibla ader mood jugak time ni..ngeee

..raya baru ni makin sikitla family aku..tolak lagi sorang..sedih x yah ckp la..tapi aku cam biasa..jarang sgt nak nangis depan family..port terbaik dalam keter la..time drive sorang2..time tu dah cam citer sembilu plak..haha


ramai gak yg datang umah..pagi raya dekat org nak blik semayang raya..aku..mak ngan kak yanti terus ke kubur..abg ru ngan ajam pegi pas semayang raya terus dr majid..baca yassin kat kubur ayah..abg..2 kubur lagi kitorg just sedekah al-fatihah jer coz dah tgk perangai anak sedara aku dah makin x leh kawal..setiap kali pegi kubur..4 pusara kena lawat..ayah..abg..uwan belah ayah n uwan belah mak..:(

balik dr kubur xtvt bersalaman n berposing..pas2 aku semangat ngan kakak ipar aku nak makan juadah raya la konon..ermm..x dapekla...jiran2 dah dtg beraya..start pada tu makin ramai la yg dtg x henti2..haaaa..semmpuuutttttt....penat weyyy..tapi alhamdulillah rezeki..makanan pun cukup..:)


abg ru ngan abg badrul..kwn lama yg dh 20 thn x jumper coz masing2 duk tempat lain2..


ni family sedara yg dr raub dtg beraya..

with sarah..wife hery..

next entry pasal tetamu yg dtg beraya di rumahku..

No comments: