ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, October 3, 2011

cerita hari ini..:)

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh semua…:)

Ya Allah..lama betul aku x update blog ni kan..paling last pas raya seminggu..usah kata nak update blog sendiri x sempat..nak layan blog org lain pun x sempat jugak..huhuhu…kejer di tempat baru membuatku moodku kureng utk berblog..hurmmm..selalu leh gak boring2 update kat opis..but now..cannot okeh..all entertainment site kena block by my boss..besar sungguh kuasa boss aku yang baru ni..huh!!tapi x per..aku redha..ngeh3..

Skrg ni nak beronline pun guna my Sayang jer..ermmm..sangat2 berguna..kalo tak..jadi katak bwh tempurung la haku…hehehe…aper2 pun aku dah start suker ngan tempat kejer baru..boss baru..kwn sekeja baru..tugas2 baru..geng makan baru..and no programming lagi..hoo yeahhh…first time kat department aku ader staff pompuan..so aku dah pecahkan rekod..hoo yeahh..tapi kena tunjuk tul2 leh wat la ni..x leh la wat2 blur..adusss…x per..janji aku suker and leh suker kejer cni..hopefully..insyaAllah…

Pasni aku akan update entry2 yg dah basi..yg org lain dah replace macam2 citer dah..tapi aku baru nak wat..nak wat camnor..bz plus malas…ngeh3…kalo x bosan jangan baca yer..x marah sikit pun..kicik punya hal jer tu..kakakkaaaka…


Love u oll so micec tomuc..adios amigos..wa mau berambossss…ngeeee

 
 tempat mencari rezeki yang baru..:)

No comments: