ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, October 13, 2011

besday party adelina 3rd

actually gbr ni maser besday party anak sally ari 2..hujung bln 9 kalo x silap..aku ajak kak shanaz follow sama..limah ngan art x nak ikut..ader hal lain..majlis start kul 5..tp aku ngan k shanaz smp awal..so sempatla pusing2 kat great eastern mall tu..dia wat party tu sport kidz n gym..mahal kot costnyer..x per..mak pak jenis berduit..layankan saja..

tema majlis kaler putih...sehari sblm tu aku ke melaka coz budak vivac southern kawin kat yong peng..time balik singgah melaka parade ngan nad layan bini2 ku gangster..so sambil2 aku beli la selai tshirt putih..dari x der kan...hehe
majlis memang meriah..ader idham..budget nak bergambar ngan idham tapi segan lor...kakakaakaaa..sipi2 jer kak shanaz posing..wife dia kak amy memang baik..peramah..

makanan pun sedap..aku layan satay jer byk..cheese cake sally pun sedap..yummyy..
dalam kul 7 kitorg dah gerak balik..coz nak ke open house member kak shanaz plak..almaklumla musim raya lagi kan time tu...ngeeee...:)


suasana majlis..happening sgt..majoriti mengikut tema..

sally n princess of the day..Adelina


pose sipi akak with ahmad idham...kuikuikuikui...hehe



with ayu n sally


geng2 senior aku maser kat uitm jengka..


sally makin bolat..baru syok..pipi aku lagi kurus dr sally..hahahhaha...


adelina x mo amik gambar..rimas agaknyer..

ni jer yg aku kenal time ni..kak mawar n ayu..
with my super duper best roommate forever...:)
masing2 bergambar ngan kak amy wife ahmad idham..

layan jerla..x dapat pengarah hantu bonceng..wife dia pun jadila kan..kakakakaka..:))


tudung yg aku try wat fesyen camni..tgk kt youtube...hahahha..

sudah mau pulangg...tatatititutu...:)


No comments: