ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Saturday, October 8, 2011

citer raya lagi

Elok nak landing kejap pas zohor..tiba2 dengar org bagi salam..mak panggil ckp pengantin baru dtg..aku ingat sapela kwn aku yg baru kawin...tgk2 temoh yg dtg...thanks temoh..wpun aku x sempat dtg kenduri ko ari 2..yerla time arwah abg tgh admitted kt hospital temerloh bertarung nyawa..x kanla aku nak tinggal kan..nasibla temoh paham...

elok temoh ngan suami dia abis makan..ana n family plak dtg..x lama pas2 ismat n family..time tu riuh la ngan citer masing2..
pas diorg semua balik..ita ngan family dtg..pas2 norizan..ni geng2 mak2 buyung...comel2 jer ngan perut memboncit memasing..hehe...

aku x yah jalan beraya..kwn2 sentiasa di sisi..alhamdulillah..turn aku beraya tunggula ader suami di sisi nanti..insyaAllah...tapi tu pun kalo umah x diserbu kan..hahaha



thanks temoh for coming..:)


ni arris baby baru ismat..




 
ni my befren..ita..dah selamat melahirkan sorg baby boy..:)



sambung utk raya lain plak ek...:)

No comments: