ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, December 9, 2009

raya haji yg lepas..

Lamanyer blog aku ni x bertukar citer..erm..bila malas melanda, so malas la nak citer...mood pun ala2 kureng gitu..napek ek??entah ler..aku pun x tau..hohohoho..

okeh,skrg nak mengimbas kembali citer raya aji aku..amik mood...ermmmmmm...

raya aji ari 2 x der raser aper2 feeling pun..langsung x der semangat..sampai nak pegi semayang raya pun aku malas..siap hasut mak tu jgn pegi...kih3..jahat punyer anak..aper2 la..janji aku x wat dosa kat mak aku...wink2..

with ismat,ita n ana

sessi menjamu selera

tapi wpun x der semangat, baju kurung still pakai..cuma x melaram jer..malas nak touch up ke mender ker aper ker..bior kelantok..malas nak layan..kejer aku makan laksa jer..peberet food kan..tgh syok2 tgk tv mak aku ckp ader org dtg..adeh..sah geng2 sekolah ni..dlm otak aku x der org lain..x ismat,ita..ermmmm..kuar2 umah memang sah...si ismat sefamily ngan ana sefamily..kecoh x hengat...almaklumlah ana n ismat sudah sah menjadi jiran skrg...beli umah sebelah menyebelah kat temerloh...hehehe..kelakar..tp k gak,senang aku nak ziarah di kala tua nanti..hehehhe...


posing jgn x posing...

setengah jam pas2 ita plak smp..ita ni memang sempoi..bukan nak bwk husband dtg skali..anak pun dia tinggal..bijak ko ita..dah puas borak2..gelak2..kitorg pegi jalan umah aishah si mak buyong plak..kat umah aishah kitorg mkn nasi minyak lauk ayam merah..kitorg x lama kt umah aishah sebab ismat ngan din nak pegi semayang jumaat plak..

on e way blik dr umah aishah aku ajak ita singgah umah ja jap..ita dan gak mkn mee sup semangkuk..aku time 2 dah x larat nak sumbat...tgk jerla smbil minum air oren..

sabtu tu aku blik kg mak jap...ahad dah blik kl..b'tolak dlm kul 5 n smp umah dlm kul 9pm..jalan jammed gak time aku blik tu..lagi2 kws yg dah dekat nak masuk tol..berderet keter...buhsan giler drive sensorg..siap snap gbr keter2 lagi..gbr sendiri sama..hohoho..nak wat ranes..dah single mingle lagi..so nasib badan la balik sensorg yer...:(


kesesakan jalan pd pukul 6.55 pm

muker tak leh blah dr driver yg buhsan...huhuhu..

No comments: