ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, December 22, 2009

Makan kek dlm MISD

Dek kerana izan masih berada di KL ketika aku ingin makan cheesecake dia tu lagi..so dia dgn baik hati telah memberi sebiji cheese cake kat aku...yeeeeeeehaaaaaaaaaa...best giler...baik tul adik aku yg bernama harizan zuria itu n hubbynyer yg bernama pyus...mekasih banyak2 yer izan...akak x kan luper smp biler2 tau...

oleh kerana aku sgt sygkan kawan2 misd aku n geng2 dlm opis aku tu, so aku x bwk blik pun kek tu..makan terus jer kt opis...senang..skali la beramal jariah kan...hohoho...tp yg pastinyer raser kek x pernah mengecewakan aku...sgt2 sedap okeh...so layankan gbr2 di bwh yer...

2 comments:

izanpyus said...

wah..glamernyer kek izan hehehe

anis's said...

tu la pasai...menjadi rebutan tu...