ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, December 22, 2009

Gulam - jalan2 cari makan

ari 2 aku, k shanaz n k fadilah telah try makan kat gulam at kota damansara...sajer nak try mkn kat c2..kira boley jerla...tapi stall2 kat c2 cam menarik jgk la sebab dia bersambung ngan basikal2 tua dr satu gerai ke gerai yg lain...harganya agak mahal..so aku dah cam malas nak pegi c2 okeh..kih4..byk lagi gerai2 yg murah2...

4 comments:

izanpyus said...

mahal sangat ke kak?sedap tak?

anis's said...

mahal la kalo ikut taraf gerai tu...hahaha...kesedapannyer pun biasa2 ajer...

izanpyus said...

ni kat area mana kak?

anis's said...

kat kota damansara..dekat ngan area umah akak dah..