ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, December 9, 2009

jalan-jalan ke pc fair

5/12 ari 2 aku,halimah n k aisyah telah merajinkan diri ker klcc utk nengok pc fair..aku naik lrt dr kl sentral ngan k aisyah..janji nak jmp kt c2..halimah dah awal2 tgu kt klcc..kt c2 cadangnyer nak beli beg tapi cari yg berkenan x jumper so selamatlah duit aku utk kali ni..bagus2..leh wat beli mender lain...:)

k aisyah borong external hdisk n beg..si halimah beli mouse rasernyer...dah abis semua tgkt diterjah, round2 semua kwsan, dkt kul 3 lbh br kuar dr c2..penat giler..lenguh kaki2 ni..pas mkn kat food court kitorg blah..k aisyah terus blik ptrajaya..aku ngan halimah pegi the curve plak ngan ikea..ronda2 c2 plak..lagi2 aku nak abiskan voucher yg aku dpt ms annual dinner itu ari tu kan...so aku dapat meredeem sehelai kemeja n 2 helai t-shirt body glove..suker2..free kan..smp umah dh kul 10pm..tp tdo lewat gak mlm 2 coz sambung borak ngan k shanaz..ala mlm minggu kan..


mlm ahad tu plak k shanaz ajak aku pegi mkn2 kat uptown damansara..aku mkn mee hailam..x sedap maner pun..pas2 kitorg pegi uptown kota damansara plak...dekat kul 12 kitorg balik umah..sebab esoknyer kejer ..kalo x maunyer x balik lg...kih5...

No comments: