ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, September 4, 2009

Tag 14 Ramadhan

Adulaaaaaa...dah dekat2 nak balik ni ingat nak jenguk2 la jap blog member2...alih2 kena tag plak ngan si izan...dek kerana waktu berbuka bersama teman2 masih lambat lagi maka sy akan merajinkan diri sy utk membuatnyer...hehehhee....

1)Saya suka???
jalan2....bergembira bersama kawan2...dapat puaskan hati org

2) Pada masa ini saya sedang berfikir tentang
nak berbuka aper ek kat Ayutthaya tu kang...

3) Bila rasa tension saya akan...
tdo...nyanyi2..

4) 3 perkara yang akan buat saya tersenyum...
  1. dapat beli brg2 yg memang nak...
  2. ader org kasi hadiah secara tiba2...gimik tu
  3. org yg aku sebut2 col tiba2...hehehe...
5) 3 perkara yang buat saya menangis..
  1. rindukan ayah..sayunyerrrr...
  2. ader org wat perdajal kat aku...
  3. kena marah ngan org2 yg disayangi tanpa sebab yg munasabah...
6) Kalau saya ada rm100k?
nak abiskan segala hutang2 yg ader...pas2 baru pk nak wat aper...

7) Sila beri 3 nama untuk di tag...
saper2 jerla...follower aku byk x der blog..

No comments: